Guard S8 – czyli dedykowana ochrona od Samsunga

Wraz z pojawieniem się na rynku (a w momencie pisania tego artykułu właściwie trwania przedsprzedaży) nowych smartfonów Samsunga – Galaxy S8 i S8+, Samsung postanowił rozpieszczać swoich klientów jeszcze bardziej i zapewnił nowym użytkownikom ochronę przez system Guard S8. Guard S8 jest to tak naprawdę pakiet ekskluzywnych usług dla nabywców wspomnianych modeli – obejmuje on między innymi szeroko zakrojoną pomoc serwisową oraz dłuższą o rok gwarancję.

Guard S8 składa się z dwóch elementów: dedykowanej inforlinii (801 880 888) oraz pakietu usług serwisowych. Ten drugi należy aktywować poprzez zarejestrowanie się w specjalnie uruchomionym w tym celu serwisie internetowym producenta (www.guards8.samsung.pl) i obejmuje on: szybką naprawę telefonu w wybranych serwisach (do dwóch godzin) oraz możliwość niezwłocznego wymienienia urządzenia jeśli zostało dotknięte wadami objętymi gwarancją w ramach door – to – door.